Strani

torek, 17. januar 2017

handshakes in hell

Verjamem da ste nekateri izmed zvestih spremljevalcev nestrpno pričakovali recap preteklega leta in verjamem tudi da boste nekateri izmed omenjenih spremljevalcev rahlo razočarani, ker nimam namena izgubljati časa s preteklostjo, ampak tako pač je z velikimi in pomembnimi stvarmi; zahtevajo ogromno planiranja, vloženega truda in pa seveda ogromno časa. Ampak za velike in pomembne stvari je vredno čakati.


Glavni vzrok zaradi katerega sem odlagal pisanje pred novim letom je bil primarno parental unit, v svojem sem prepričan ne zadnjem a do sedaj najbolj obupnem poskusu postaviti me nazaj na moje mesto; seveda so k temu prispevale tudi okoliščine, med drugim dejstvo da sem praznike preživel izven meja banovinskega polodprtega oddelka in pa dejstvo da sem po dveh letih končno spsihoanaliziral svojo podzavest, ter se tako dokončno sestavil. Če sem začel z vedno prisotno dvojino, dualizmi, platonovo votlino, se je strah pred shizofrenijo, skozi split personality zreduciral na obvladljivo bipolarko; travme nabrane skozi leta, zaradi katerih sem leta nazaj prostovoljno potlačil svoj neobvladljiv del osebnosti pa so se iz zastrašujočih demonov spremenile v brazgotine; opomin da kljub viharjem vztrajam. oziroma da poenostavim tista zverinca, zaklenjena v kletko je bila v lanskem decembru dokončno spuščena nazaj na prostost in sam sem zopet postal cel, tak kot bi moral biti od začetka, brez vseh nepotrebnih negativcev okrog sebe.


Zgodba se tukaj posledično zaključuje.
Prišel sem do skozi leta nedosegljive točke, za katero je vedno veljalo, "ko enkrat pridem do tja, grem od tam naprej". Pot se nadaljuje, pred mano še vedno ležijo neosvojeni vrhovi, ampak prvič lahko samozavestno zapišem, da ne čakam več dostave, pač pa planiram premik izdelka, preden mu poteče rok uporabe. Moje študije zaključene, sedaj sledi masovna aplikativna uporaba naučenega. Prebil zid svoje podzavesti, katero sedaj lahko začnem segustivno polniti, da odkrijem kako daleč vodi ta pot. Plani za naprej so veliki, ogromni in edino vprašanje brez odgovora še ostaja to, kako pomemben vpliv bo imelo vse skupaj na ovce okrog mene?



THE END!

Ni komentarjev:

Objavite komentar